Op 31 maart heeft onze voorzitter een vergadering van de Rotary Rheden-Rozendaal bezocht met als doel het werk van onze stichting te promoten. Arthur vertelt:

Opnieuw een gezamenlijk optreden van dit keer Wilco Nieuwenhuis met Jaap Lok, van de brouwerij “De Snor”. Dit keer kregen wij samen een ruime 40 minuten de tijd om ons verhaal te houden.

Wilco en vriendin Rosan vertelden een spannend verhaal over hun ideaal: de biologische boerderij van de toekomst. Jaap deelde het levendige verhaal over zijn bijzondere droomproject met de aanwezigen, en dat deed hij met verve, evenals trouwens Wilco en Rosan dat deden.

Mijn presentatie over het belang van Biodiversiteit kwam ook goed over bij het overigens enthousiaste gehoor van dames en heren Rotarians.

Het was voor ons als gasten een gezellige en warme, stimulerende ervaring.

Deze avond zal naar verwachting een vervolge krijgen in de een of andere vorm. Een excursie, een voordracht of een bezoek aan een van de fraaie heemtuinen in onze woonomgeving.

Wij zetten ons in voor het structureel verbeteren van de leefgebieden van bestuivende
en andere insecten in de gemeenten Arnhem, Rheden, Rozendaal, en overige
gemeenten in onze regio.