Bent u lid van de Rabobank Arnhem en Omstreken? Steun dan de Stichting Vitale Biotopen via RABO Clubsupport.

U kunt van 5 t/m 27 september uw stem uitbrengen op onze Stichting.

Als bestedingsdoel heeft onze stichting het ontwerp en de bouw van een nieuwe knikker-quizkast voor de stichting opgegeven. Een knikker-Quizkast is een leuke en speelse manier om kennis over de natuur en (wilde)bijen te testen. Deze willen we gebruiken tijdens informatiebijeenkomsten voor leerlingen van de bovenbouw van basisscholen en de eerste twee klassen van het voortgezet onderwijs. Hiermee worden ze meer bewust van het belang van biodiversiteit in de eigen leefomgeving.

U kunt uw stem uitbrengen op uw drie favoriete clubs door in te loggen via de RABO App of Rabo internetbankieren Klik hier om op ons te stemmen.